אם אתם לומדים או מתעסקים בתחום שיווק דיגיטלי או פשוט רוצים לקדם את העסק, בטוח יצא לכם להיתקל בצמד האותיות PPC.
מה זה אומר? 
מה הראשי תיבות של זה?
ואיך זה קשור לשיווק העסק שלך?
נבין הכול במאמר הזה!

(אגב, גם אחרי שתלמדו על המשמעות של PPC חשוב לדעת באיזה רשת חברתית כדאי לפרסם! על זה אפשר לקרוא במאמר הזה)

מה ראשי התיבות האלו אומרות?

הראשי תיבות של PPC זה: 
Pay Per Click
או בעברית (פשוטה) – כמה כסף שילמתי על קליק שלחץ על המודעה שלי?

בכל מערכת פרסום (פייסבוק, גוגל, טיקטוק וכו’) כל הנתונים בסופו של דבר נגזרים מתוך עלות הקליק.
כמה עלה ליד, כמה עלתה מכירה וכו’, הכול מגיע מהנתון של עלות הקליק.

לרוב כשאנשים אומרים PPC, הם מתייחסים פשוט לפרסום ממומן בפייסבוק/גוגל.
פשוט וקל 🙂
פעם הבאה שמישהו יגיד לכם PPC פשוט תדעו שזו הכוונה – פרסום ממומן.

איזה עוד קיצורים חשוב להכיר?

תכירו עוד 2 קיצורים שנוטים להשתמש בהם:
PPL – Pay Per Lead
PPR – Pay Per Result

והאמת שיש עוד המוווון קיצורים אבל באמת שזה לא ביג דיל 🙂
מה שהכי חשוב לזכור זה:
כשאומרים לכם את הקיצורים האלו, הכוונה היא לעלות התוצאה או הקליק בפרסום ממומן.

נהנתם מהמאמר?
הכנתי לכם מתנות, מדריכים והטבות בחינם לחלוטין! כנסו לכאן כדי לקבל אותם >>

הטיפ האישי של שי

תבחרו אדם אחד בלבד ללמוד ממנו! רק אחרי שתראו תוצאות מספקות תרחיבו את הלימודים לתחומים ואנשים נוספים

רוצים לקבל עדכונים על מאמרים חדשים + טיפים וכלים משמעותיים להצלחה? תירשמו לניוזלטר!

דילוג לתוכן