מה זה PPC ואיך זה עוזר לפרסם את העסק

מה זה PPC ואיך זה עוזר לפרסם את העסק?

בואו נעשה סדר במונחי השיווק ונבין איך לפרסם את העסק ומה זה בכלל אומר PPC או כל מני אותיות אחרות?

אז מה זה PPC?
ראשי תיבות של Pay Per Click
כלומר – כל תהליך פרסום בו אנחנו משלמים על לחיצות על הקישור שאנחנו מפרסמים כדוגמא:
פרסום בגוגל (כשכל פעם שמישהו שלוחץ על המודעה שלנו, נשלם)
בדיוק באותה מידה פועל גם פרסום בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכו'.

קיימים קיצורי אותיות נוספות מלבד PPC כמו:
PPA – שזה אומר Pay Per Action – תשלום על פעולה (השארת פרטים, רכישה וכו')
CPC – שזה זהה לPPC רק במקום PAY ראשי התיבות הם Cost Per Click
CPM – קיצור של Cost Per Mille – תשלום עבור 1,000 חשיפות (אנשים שראו את המודעה).

בשורה התחתונה, אם אתם רוצים להבין מה זה PPC – הפרשנות היא פרסום ממומן לעסק.
ואיך זה עוזר לפרסם את העסק שלכם?
מעבר למובן מאליו, נבין את זה בהמשך המאמר.

אוקי, אז תכלס - איך PPC עוזר לפרסם את העסק?

כל עסק צריך פרסום, היום זו כבר עובדה.
לא משנה אם מדובר במאלף כלבים, קוסמטיקאית או חברת ענק,
כולם צריכים פרסום ושיווק לעסק שלהם.

לפני הכול חשוב להבין שאם רוצים לפרסם את העסק בצורה נכונה, צריך לבנות אסטרטגיית שיווק מסודרת, לבחור באיזו פלטפורמה לפעול ולהקים תוכנית שיווק פרקטית.
תוכלו לקבל מידע על כל זה במאמרים בבלוג או בפודקאסט שלי (תלחצו על "חינמיים").

בשורה התחתונה – כשאנחנו עושים פרסום PPC (או כל פרסום ממומן שהוא)
אנחנו מביאים אנשים חדשים לעסק שלנו.
עוד אנשים נחשפים לעסק, שומעים עליו, מכירים אותו ומתוך כל זה – רוכשים ממנו מוצרים.

היום לצערי רוב העסקים שמפרסמים את העסק לא בונים תוכנית עבודה ואסטרטגיית שיווק ולכן הם לא מרוויחים מה שיכלו מתהליך הפרסום שלהם.

איפה הכי טוב לעשות פרסום PPC לפרסום העסק?

יש היום המון אופציות לפרסום ממומן עסק:
פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יוטיוב, טיקטוק, כתבות, מאמרים, באנרים ועוד.
הדבר החשוב ביותר בתהליך הפרסום הוא מדידה.
אתם רוצים לדעת בדיוק כמה אנשים נחשפו לפרסום, כמה לחצו עליו, כמה השאירו פרטים וכמה הגיעו לרכוש מכם.
תזכרו: מה שניתן לימדוד, ניתן להגדיל.

ככל שיהיה לכם יותר מידע ומעקב על הפרסום שלכם, כך תרוויחו יותר לאורך זמן.

איך להקים פרסום PPC לעסק שלי?

רוב העסקים שוכרים את השירותים של חברות פרסום כדי להתעסק בפרסום הממומן שלהם במקום ללמוד בעצמם איך לעשות את זה.
שתי האפשרויות נכונות, רק צריך לקחת בחשבון שלא משנה אם תפרסמו את העסק בעצמכם או אם תשלמו לחברת פרסום, אתם חייבים תוכנית שיווק מקיפה!
אסטרטגיה שיווקית כללית ולא רק פרסום נקודתי.

אם אתם רוצים להתייעץ איתי ולבנות יחד אסטרטגיית שיווק נכונה וחכמה, שריינו שיחה ללא תשלום בעמוד הזה

הטיפ האישי של שי

רוצים לקבל עדכונים על מאמרים חדשים + טיפים וכלים משמעותיים להצלחה? תירשמו לניוזלטר!

דילוג לתוכן