"אני רוצה לפתוח קורס דיגיטלי כדי להגדיל רווחים בעסק"
זה המשפט הראשון של הלקוח שהגיע אלי לייעוץ היום.
יש לו חברת פרסום בינלאומית מעניינת ושונה מרוב הסוכנויות שיצא לי להכיר עד היום.
התחלתי מהסוף:
כדי להגדיל רווחים בעסק יש לנו 3 אפשרויות מרכזיות:
- למכור ליותר לקוחות (להביא לקוחות חדשים למוצרים הקיימים)
- למכור יותר פעמים (להציע עוד שירותים ללקוחות הקיימים)
- למכור יותר מוצרים (להוסיף שירותים ומוצרים ללקוחות חדשים)
מה הדבר שהכי נכון להתמקד בו?
לכל עסק, בעיקר במקרים של עסקים קטנים (מבחינת כמות עובדים) יש יתרון שונה.
יש אנשים שמ-מ-ש טובים בלייצר דברים חדשים, הם יצירתיים, קופצים מדבר לדבר ויודעים בשניה לעבור ולייצר מוצר חדש!
לאנשים האלו, בהחלט שווה למכור מוצרים חדשים לאותו קהל או קהלים חדשים.
יש אנשים (כמו אותו לקוח שהגיע אלי) שמאוד מאוד טובים בשירות המרכזי שלהם!
במקרה שלו?
ההמלצה שלי הייתה לעזוב כל רעיון חדש ולהתמקד בשירות המרכזי שלו, זו הדרך הכי מהירה, פשוטה וחכמה עבורו להגדיל את הרווחים שלו בעסק!
הסוד להגדלת הרווחים - מיקוד!
יש מחקרים מעניינים שמראים שלעשות כמה פעולות בו זמנית (מולטי טסקטינג), עד כמה שזה מרגיש לנו שיא האפקטיבי ואיכותי, גורם לנו דווקא להספיק ולעשות פחות מאשר להתמקד בדבר אחד בלבד בכל פעם.
בדיוק באותה מידה, אנחנו רוצים להתמקד במוצר או שירות מרכזי בעסק שלנו!
בכל פעם שאנחנו מייצרים מוצר חדש שפונה לקהל חדש, אנחנו לא רק משנים את המיקוד של העסק, אנחנו מוסיפים לנו ה-מ-ו-ן עבודה!
לעשות קורס דיגיטלי זה לא רק לצלם אותו… זה ללמוד המון דברים טכניים:
אחסון הקורס, צילום, עריכה, מבנה הקורס, העברת תוכן, עמידה מול מצלמה
זו גם עבודת שיווק גדולה:
לבנות מערך שיווק, לאפיין קהל יעד חדש, להרים קמפיין
ועוד לא הגענו בכלל לכמות המכירות החדשות שצריך לעשות ולהכווין את צוות המכירות שלנו…
כמעט תמיד הדרך המהירה והנכונה ביותר להגדיל רווחים בעסק תהיה להגדיל את העשייה במיקוד המרכזי של העסק ולא לרוץ לדבר הנוצץ הבא.
אז מה כן אפשר לעשות כדי להגדיל רווחים?
טוב יש הרבה אפשרויות 🙂
- הגדלת תקציב הפרסום
- אופטימיזציה לתהליך השיווק והפרסום
- הגדלת צוות המכירות
- אופטימיזציית המכירות
- יצירת סיסטם ותהליכי עבודה לכל הצוות
- הוספת מערך שיווק חדש
- דיוק המחירים
- חזרה לכל לקוחות העבר
- אפסייל ללקוחות הקיימים
ויש עוד אינסוף אפשרויות…
כדי למצוא את הדרך הנכונה ביותר לעסק שלך, אני מזמין אותך לדבר איתי בטלפון – ללא עלות!
שיחת היכרות שבה אעזור לך להבין ולאפיין את דרך הגדלת הרווחים הכי מתאימה לך, ורק במידה ואני האדם הנכון לעזור לך נדבר על הדרך המתאימה לך.